پینه دستان

پینه دستان


کارخانه فضل الکتریک نیشابور که در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت دارد با رعایت شاخصه‌های مورد ارزیابی، بعنوان واحد صنعتی نمونه انتخاب شد.

دبیر خانه کارگر نیشابور اعلام کرد: کارخانه فضل الکتریک  نیشابور  که در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت دارد با رعایت شاخصه‌های مورد ارزیابی، بعنوان واحد صنعتی نمونه انتخاب شد.

«محمد عمارلو» با اعلام این خبر به ایلنا گفت:، در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه که در هفته کارگر انجام شد، از کارخانه فضل الکتریک بخاطر رعایت موارد قانونی کار در در زمینه پرداخت به موقع حقوق وبیمه تامین اجتماعی بعنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی در سال ۹۲ معرفی شد.

به گفته وی، در شرایط فعلی که تعداد زیادی از واحد‌ها در آستانه ورشکستگی قراردارند، مرتبا کارگران آنان با عدم دریافت حقوق وسایر مطالبات خود اعلام نارضایتی می‌کنند این واحد (فضل الکتریک) از واحد‌های کار آفرین که در سال گذشته هیچ یک از نیروهای انسانی خود را اخراج ویا تعدیل نکرده است.

او گفت: شاخصه‌های دیگری نیز از این واحد در زمینه کیفیت تولید، رضایتمندی مصرف کننده، عدم افزایش قیمت محصولات تولیدی مد نظر قرار گرفته شده است.

او گفت: صبح امروز، طی بازدیدی که اعضای خانه کارگر از این واحد نمونه داشته اند، کارگران نیز رضایتمندی خود را از کارفرما بجز در چندین مورد خیلی جزئی اعلام کردند.
.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com